zijderoute.reismee.nl

Dag 1 onderweg

Hallo iedereen,

Ons avontuur begint weer, we nemen afscheid van ons prachtige dorp en vertrekken naar Schiphol.

Op Schiphol aangekomen zoeken we een leuk plaatsje en zien zo hoe het vliegtuig aankomt, uitgeladen en vervolgens terug ingeladen wordt. Wat een wirwar van autootjes die vanalles brengen en komen oppikken !

Een korte vlucht van ongeveer 3 uur brengt ons naar de splikslinternieuwe luchthaven van Istanbul. WoW wat een pracht van een luchthaven is dit ! Noem een luxemerk en ze hebben er minstens een winkel van! Rustig kunnen we hier voor een uurtje of 2 rondslenteren en rustig beginnen denken dat onze vakantie nu toch echt wel begonnen is!

Op iets na 10u lokale tijd stijgen we hier op voor weer een vrij korte vlucht, 4 uurtjes later zijn we al in Samarkand, Oezbekistan de eerste stop van onze vakantie.

We komen hier aan op de luchthaven, vroeg in de ochtend, want we lopen hier in totaal 3uurtjes voor op jullie.

Dus nemen we rustig deze ochtend de tijd op nog een dutje te doen en te douche op dan na de middag samarkand te verkennen.

Spannend weer hoor !

Groetjes alvast en het beloofd hier prachtig weer te worden, ik probeer elke dag een beetje zon mee jullie kant op te sturen.

Moeke

Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen.hopelijk kan ik bijna elke dag je reis volgen.veel plezier en geniet er van.moeke